هاستینگ سهم من ... دلتنگی - پروانگی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پروانگی

مدارا می کنم با حس دلتنگی

من این روزا یه حالِ دیگه ای دارم

پر از دلشوره های رفتنم اما

به عکست زل زدن هر شب شده کارم

تو دور از من .. تو فارغ از منی انگار

جهان پیش چشای تو پر از رنگه

جهانِ من ولی خالی و متروکه است

من اینجا قدِ یک دنیا دلم تنگه

من اونقدر عاشقت هستم که تو دنیا

می خوام هر چی قشنگه مالِ تو باشه

و هر جا تو جهان .. هر جا که تو هستی

تو قلبِ تو یه دریا زندگی جاشه

دلم می خواد بفهمی حسمو.. اما

دلِ تو جای دیگه با کسی دیگه است

دلم رو پای رویای تو دادم من

دلِ تو باز میگه.. با کسی دیگه است

تو دنیا سهم من دوری و دلتنگی

می خوام سهم تو عشق و زندگی باشه

تو خوش باشی شبا آسوده می خوابم

می خوام خوشبختی توی قلبِ تو جاشه

پ.ن:

داشتم دفترم رو ورق می زدم رسیدم به این ترانه قدیمی

الکی دوسش دارم

:)

 

 


نوشته شده در چهارشنبه 92/11/9ساعت 5:38 عصر توسط پروانگی نظرات ( ) |


Design By : Pichak